Rabu, 7 September 2011

Raya 2011

Tahun ni tak banyak gambar yang disnap...... tak ada mood langsung untuk bergambar...... gambar satu famili pun tak ada yang aku snap...... tapi aku tengah menunggu gambar-gambar yang disnap secara curi oleh adik-adik aku dan satu gambar kami sekeluarga yang disnap di rumah pak cik aku di Paroi Jaya..... tolonglah forwardkan gambar-gambar tu secepat mungkin ya......


ni di pagi satu hari raya.... pak cik aku sedang menjamu selera.... setiap raya, dia mesti sembahyang raya di Linggi (travel from Kuala Pilah tau..... sorang-sorang) walaupun wifenya balik ke Kuala Pilah..... after sembahyang raya dan makan-makan, dia akan bertolak balik semula ke Kuala Pilah dan pada hari raya kedua dia dan anak menantunya akan balik beraya di Linggi pula.......
My girl with sepupunya, Erin......

beratur untuk collect duit raya from Tok Yik.......

my lovely kids sedang menjamu selera......

ni kat kampung Mr. hubby, Kuala Sawah......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan