Jumaat, 22 Februari 2013

Aktiviti Ahad lepas

Assalammualaikum

Bila dah balik kampung maka dengan pastinya en. suami akan membersihkan sekeliling rumah emaknya. So pagi-pagi Ahad yang lepas iaitu selepas breakfast (Ahad lepas buat breakfast Mee goreng ya!!! bukannya Nasi goreng tau!!!!  Aku sebut mee goreng ni sebab my sis yang kat Pandan tu asyik kutuk aku, kalau aku balik rumah MIL aku dia kata menu aku hanya nasi goreng ajer......) Ok sambung balik.... lepas breakfast tu maka en. suami and my gegirl pun memulakan tugas depa untuk membersihkan kawasan sekeliling rumah tu..... my gegirl menyapu daun-daun yang berselerakan while en. suami pula memesin rumput..... aaaakkkkuuuuuu........ hanya memerhatikan ajer........
 rajin my gegirl........
kawasan sekeliling bukannya kecik..... luas pulak tu...... penat depa...... ada adik en. suami yang lelaki duk kat rumah tu, tapi hampeh....... malas nak memesin rumput......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan