Isnin, 9 Februari 2015

Rombongan Meminang

Assalamualaikum,

Majlis pertunangan ni berlansung dalam bulan Januari yang lepas.
Aku tak joint sebab en. suami bekerja.
Gambar-gambar ni pun aku ambil dari group whatsapp adik beradik perempuan sajer.

Yang bertunang ni ialah anak kakak aku yang kedua.
tak jauh tunangan nya
tak macam abangnya, Miri pilihan hati si Abang
Yang kali ni hanya kat Pantai, Jelebu.......
dokat sangat..........
anak buah aku yang lelaki
bergambar dengan kedua-dua orang tua....
future MIL yang duk sarungkan cincin
antara barang hantaran
dengarnya majlis nya dalam tahun ni juga
Congrat Farhan.......

4 ulasan:

  1. ada berbalas pantun ke?..bertambah ahli keluarga..

    BalasPadam
  2. Ko jolobak... ko jolobu,
    tuai padi tigo tangkai lah yo Zana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gadis Jolobu Kak
      Jangan kena komat Jolobu sudah......
      hehehe......
      Jangan marah ya orang Jolobu yang terbaca blog saya, gurau-gurau ajer

      Padam