Jumaat, 12 Jun 2015

Gi Makan Kat Gerai Yang Disiar Dalam JJCM TV3

Assalamualaikum,

Cerita lama. Awal bulan 5 punya. Sempena birthday aku dan en. suami.... 

En. suami tanya nak celebrate birthday kat mana? Aku jawab......... nak try gerai yang masuk dalam JJCM TV3 hari tu........ tapi gerai tu kat PD ..........
Nama gerainya King's Char Kuew Teow
tapi ada juga jual western food
gerai ni terletak tak jauh dari pasar malam hari sabtu tu......... 
Batu berapa ya!!!!!!!!!!
kalau ada orang PD yang tersinggah blog ni tolong jawab ya!!!!
masa aku pergi gerai ni full
kena tunggu meja kosong.........
dari segi kualiti masakannya, itu ikut tekak masing-masing ya!!!!
order otak-otak
order juga kentang goreng
mushroom soup with garlic bread jugak
nak order fish & chip, tak ado lah pulak
so orderlah chicken chop............ 
chicken chop cicah dengan cili sos ajer tau!!!!
bantut tekak aku............
order jugak king's char kuew teow...........
king'sssss lah sangat
aku dapat yang hangit punya tau...........
macam mana lah boleh masuk TV3????

tapiiiiiiiiiiiiiiii
disebabkan dah kebulur
licinlah jugak walaupun hangit.............
maklumlah datang dari Nilai.........
jauh tuuuuuuuuuuuuuu
licin kau walaupun hangit..........


dan satu lagi aku tak suka tempat tu sebab 
cik siti berkeliaran masa kau tengah duk makan.........
kenapa cik siti tak keluar masa JJCM duk shooting rancangan ni haaaaaaaaa

5 ulasan:

  1. hee..cik ti tidur kot time shooting tu...sedap ke char kuey teow tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha....... cik ti tido ya.....
      Nohas tak dpt nak komen pasal char kye teow nya tu sebab hak saya hangit punya yang sampai......

      Padam
  2. Pengarah dan warning cik ti jgan nak berkeliaran masa shooting... saya kalau tikus dah berkeliaran, mmg terbantut la selera.

    BalasPadam
  3. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp uy tín, giá rẻ

    BalasPadam