Isnin, 18 Januari 2016

Kenduri Akikah Anak Penjaga Gol Felda United

Assalamualaikum,

Ini cerita bulan Disember hari tu. Dapat jemputan dari rakan sekolah en. suami yang juga merupakan bapa mertua kepada penjaga gol Felda United. Kenduri Aqiqah anaknya....... dah bercucu dah rakan sekolah en. suami.........

Majlis ni diadakan di Seremban. Taman perumahan sebelah Paroi Jaya......... lupa lah pula nama taman ni..... Taman perumahan ni betul - betul belakang Masjid Paroi Jaya..........

Kami 3 beranak ajer, sebab my hero pergi bercuti ke Utara bersama Mak Ngahnya........
rakan-rakan en. suami semasa di SMK Rantau
 lagi rakan sebayanya
 ini pun........
 menunya ikan sembilang masak lemak cili api campur dengan bacang......
uugghhhhhhhh mak ngai pedas-pedas sedap gulainya............
 dia orang bergambar dengan penjaga gol tu...........
 lagi gambar dia orang dengan penjaga gol tu.......
tadi kat tempat gelap
sekarang kat tempat terang pula
yang berbaju putih dan berkopiah hitam tulah penjaga gol Felda United.......
 sekeping lagi gambar dengan rakan-rakan sekolah en. suami.......
masa kenduri ni tak ramai yang hadir, sebab ada yang pergi bercuti.......
 ada kambing golek juga
ini favourite my putri
 sekeping lagi gambar bersama penjaga gol Felda United..........

2 ulasan:

  1. sedap tu ikan sembilang masak lemak + bacang..

    BalasPadam
  2. penjaga gol yang baju putih kan

    BalasPadam