Rabu, 22 Jun 2011

Ayam Goreng Tepung

Lepas balik dari Teluk Intan tempohari (masa cuti sekolah) aku mencuba menggoreng ayam goreng tepung menggunakan tepung yang diberi oleh Biras aku. Biras aku sekarang ni membuat produk/menjual tepung untuk menggoreng ayam, sotong, udang, ikan (bersalut tepunglah). Boleh tahan juga rasanya macam makan ayam KFC pulak.... Anak-anak bertuahku cukup suka, kalau boleh mama goreng tepung hari-harilah, kata dia orang.....

ni rupa tepungnya, yang telah dipack....





yang di dalam pinggan tak sempat nak snap gambar...... dah habis diratah oleh anak-anak bertuahku...... Satu ekor ayam tau, aku buat goreng tepung.....

Aku ada juga cuba pada Sotong (sorry, gambar tak ada, sebab anak-anak bertuahku dok meratah aja, tak sempat nak snap gambar sotong goreng tepung). Sedappppppp...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan