Selasa, 22 November 2011

Majlis Perjumpaan Ahli Keluarga Haji Miril, Kuala Sawah

Tak pasti aku samada betul ke tak nama kat atas tu..... bukannya tak ada salasilah/keturunan ahli keluarga ni diedarkan, tapi aku tak faham nak baca........... merangkak, nasib baik putri aku yang bacakan......... Untuk pengetahuan semua, salasilah ni ditulis dalam jawi..........tu sebab merangkak mak membacanya.............

Majlis perjumpaan ni diadakan pada hari Sabtu hari tu, bertempat di Dewan Atekah, Jalan Stesyen, Kuala Sawah........... majlis ni belah mr. hubby aku ya!!!!!!!! majlis ni dianjurkan oleh Hajjah Ani dan Hajjah Enon, sepupu MIL aku........... Ramai juga ahli keluarga dia orang yang hadir.........ada yang aku pernah jumpa dan ada yang tak pernah ketemu............

MIL aku yang pakai baju hijau tu....

gambar kat atas tu Haji Hadi, tokey restaurant nelayan yang kat Rahang square..... restaurantnya kat bawah pejabat PBNS........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan