Jumaat, 25 November 2011

Wangsamaju

Hari Isnin lepas ke Wangsa Maju menghantar adik aku yang duduk kat Brunai tu balik ke KL..... dia balik bercuti ke Malaysia dan nak picking up her husband keesokkan harinya di KLIA.......coz husbandnya balik beraya aidil adha di kampung halamannya Morocco.... Dia sampai LCCT around 6.30 p.m......dan tentu-tentunya akulah yang kena jemput kannnnn....... ingatkan hari Isnin tu aku nak masak awallah coz sebelah malamnya nak mengadap TV, nak tengok siaran langsung perlawanan akhir bola sepak di antara Malaysia vs Indonesia........ melepas......sebab nak kena hantar dia balik KL pula........

malam tu we all singgah kat Ayam Penyet Wangsa Maju coz anak bujang aku dah tak sabar-sabar nak mengadap TV........

my gegirl with Mak De nya............


ni air orang bujang aku..... tengoklah tu, mata dok mengadap TV aja..............memang cari port yang dekat dengan TV



ni air aku dengan mr. hubby...........

ini air gegirl aku..... soya bandung...........

gambar makanan tak snap..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan