Rabu, 11 Januari 2012

Cuti- Cuti Malaysia yang pertama di tahun 2012

1st January 2012 we all sekeluarga bercuti di Lumut..... ini cuti yang tak dirancang....... tiba-tiba ajer........ plan asalnya nak bermalam di rumah abang sepupu mr. hubby di Teluk Intan..... kami ke Teluk Intan pun atas arahan MIL aku....... masaalah keluarga....... that why we went to Teluk Intan, but mr. hubby tak nak bermalam di sana........ and suggest to go to Lumut and bermalam di sana...... kita orang bertolak dari Nilai dalam pukul 5 petang and sampai lumut dalam pukul 10 malam and as usual, tak booking lagi hotel......... main redah ajer..... nasib baik ada kosong....... stay kat tempat biasa kita orang pergi.......... blue bay resort, tempat kegemaran anak-anak aku..... anak-anak aku bangun awal keesokkan harinya and tak sempat-sempat nak terjun pool...... dia orang berendam sehingga sampai masa nak check out........ omaknya melepas nak shopping ikan masin kat Pekan Lumut sebab kena tunggu dia orang kat pool........













Nota kaki: kamera aku buat hal lagi kat Lumut....... sebelum ni rasa nak campak ajer kat sungai kelang..... ni rasa nak campak ajer kat laut lumut tu........ tapi bila sampai kat rumah okey pulak kamera aku ni........... geram ajer dibuatnya...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan