Jumaat, 31 Mei 2013

Majlis Persandingan Akmal

Assalamualaikum,

Hari tu dah cerita pasal majlis nikahnya. So now cerita pasal hari sandingnya pula. Masih kat belah perempuan lagi. Belah lelaki insyaallah pada bulan Jun nanti.  Majlis persandingan telah diadakan pada hari Ahad lepas kat Kg. Jelutong, Sepang. So berkonvoilah kami ke sana, tapi sebelum tu kami semua berkumpul kat Masjid Sepang. Rombongan lelaki ni dari Serting. Aku taklah berkonvoi dari Serting der. Aku hanya tunggu dia orang kat Masjid Sepang ajer. Dah cukup korum barulah bergerak ke rumah pengantin perempuan.
 pelaminnya....
 merenjis pengantin dapatlah bunga pahar ni.....
 makan beradap
 anak aku dan anak-anak buah aku......
 my brother and SIL bersama-sama pengantin (Mak dan Ayah pengantin lelaki)
 Adik-beradik pengantin lelaki. Anak perempuan abang aku tak ada pada majlis belah perempuan ni, tengah exam.......
 haaaaaa ini mak saudara dan pak saudara pengantin lelaki (belah Linggi, belah ayah pengantin lelaki). Ada 2 orang mak saudara pengantin lelaki tak dapat hadir, seorang menetap kat Brunai dan seorang lagi kena tahan wad......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan