Jumaat, 3 Mei 2013

Aktiviti hari Sabtu 27.04.2013

Assalamualaikum,

Tajuk aku kali ni siap ada tarikh kau... kenapa aku bubuh tarikh??? sebabnya hari tu adalah anniversary kami....... huhuhu aku ajer yang ingat, en. suami, hampehhhhhh....... buat tak tau ajer dia......... entah bilalah nak dapat bunga pada anniversary day agaknya........... oklah tak mau sedih-sedih, be happy janji bahagiakan!!!!

On that day belah petang (selepas asar), selepas selesai hari kantin kat sekolah my hero kami gerak ke Bagan Lalang untuk dinner kat situ untuk meraikan anniversary kami. Hajat di hati nak dinner kat Senandung Malam tapi malangnya tak kesampaian sebabnya terlalulah ramai orang pada malam tu. Tak pernah-pernah kena beratur untuk memilih lauk-lauk basah, tapi petang tu kena beratur kau.......... panjang pula barisannya tu. Bayangkan aku beratur dalam pukul 6.30 petang hingga ke waktu azan Maghrib masih tak dapat lagi nak memilih lauk-lauk basah tu.... Meja untuk duduk makan pun belum dapat lagi, berebut untuk mendapatkan meja..... At last, dah tak sanggup untuk beratur dan dalam kepala otak aku duk berfikir kalau aku tunggu jugak agak-agaknya pukul berapalah baru kami dapat makan???, maka aku ajaklah en. suami ke Seaview Restaurant yang terletak kat seberang jalan (kat simpang tu jugaklah, senandung malam belah kiri, seaview restaurant tu kat belah kanan ajer). Kat seaview tu ada surau, and kita orang Maghrib kat situ dulu sebelum dinner.... Makanan kat sini pun ok cuma bagi aku dia lebih mahal sikit dari Senandung Malam........

 masa aku beratur untuk memilih makanan kat Senandung Malam, dia orang pergi lepak-lepak kat tepi pantai........... merenung jauh ajer my hero tu....... apalah yang difikirkannya tu???? nak memancing ke abang????
 air pasang masa ni........ kalau memancing ni boleh dapat ikan katanya.........
my beautiful gegirl........
Love u all....... merekalah yang menceriakan kami............

Gambar makanan pada malam tu aku tak snap pun, sebab frust tak dapat makan kat senandung malam........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan