Isnin, 5 Ogos 2013

Meatball again......

Assalamualaikum,

Jumaat malam Sabtu tu sekali lagi ke MMA Santai untuk menikmati meatball and burger bakar abang burn.... tapi sebelum gi makan kat MMA Santai aku tiga beranak ke KLIA dulu..... en. suami tak dapat pergi sebab en. suami nak pergi tarawih......... pergi ambil my sister yang sampai dari Brunai.... flightnya landing pukul 8.30 malam and aku keluar rumah pun pukul 8.30 malam sebab aku nak sampai kat KLIA ngam-ngam dia orang dah keluar....... hampeh...... kena tunggu gak kat setengah jam, baru nampak muka dia orang.... aku malas nak gi parking, sebab jauh nak jalan nanti....... aku just park kat tepi jalan arrival punya level ajer...... nampak polis pun buat tak tahu ajer....... dalam hati aku kalau polis tegur ni pandai pandailah aku jawab nanti.........

from KLIA terus gi ke kedai makan....... My BIL request nak makan tomyam food...... rindu dia nak makan tomyam food ya!!!!!! kat Brunai tak ada kedai makan tomyam agaknya......... kat area rumah aku kesemua kedai tomyam tutup dah....... so gi area USIM (kat Jati Apartment) pun tutup juga....... so my hero cakap jom gi ke MMA Santai, kat situ pun ada gerai tomyam....... so kesanalah kami....... and bila dah sampai MMA Santai surelah anak-anak order burger bakar abang burn..........
 Onion Ring...... aku punya.........
 meatball my hero and my gegirl....... sorang satu..........
burger for my Bil and dia order juga tomyam food...........

2 ulasan:

  1. Jeles ni..dah google cari lokasi abang burn, boleh terjah lepas raya nanti, InsyaAllah..

    Selamat Hari Raya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat mencuba burger bakar abang burn.......

      selamat hari raya ....... jgn lupa ole2 dari k. kangsar ya!!!

      Padam