Rabu, 6 April 2016

Over Dose @ Pasar Malam Cempaka

Assalamualaikum,

Lama juga rasanya tak mengepost n3 kat blog. Bukannya apa, hanya virus M melanda.... Ni virus R datang balik tu yang cuba mengupdate secepat dan sebanyak mungkin n3.

Ni cerita penhujung March hari tu, masa tu hero tak ada kat rumah, dia sekarang ni joint iM4U so sekarang ni apa-apa aktiviti belia yang berdekatan dia pergi lah, itu pun jika dapat approval dari ahkak lah......

Since dah tinggal berdua, so my Putri ajak lah pergi ke pasar malam Cempaka tu semata-mata nak cari air Over Dose ni!!!  Ok jugalah rasanya......... dan sekarang ni setiap jumaat mesti nak ke pasar malam cempaka tu semata-mata untuk dapatkan air over dose ni.......

 inilah rupanya air over dose tu
ada berbagai perisa
sedap lah juga, tak terlalu manis.........
I like............

Kalau dah ke pasar malam bukan air ajer yang dicari, dah tentu-tentunya terbeli benda yang lain juga.
beli juga coklat ni........
dan
juga coklat ni......
ada juga beli cadbury tapi dah habis, tak sempat nak snap gambar
Tiga jenis coklat ni RM10
dia jual 3 peket RM10, boleh campur-campur.........
Coklat Daim tak ada malam tu..... selalunya ada...........

7 ulasan:

  1. macam2 jenis air sekarang ni ye Zana..
    Over dose pulak ye..
    Budak2 kat umah akak ni suka air abang Cup Besar tu..
    Dah ada jual kat tepi taman perumahan akak ni..
    Sakan lah mereka mebeli tapi akak had kan juga..
    Musim panas ni kena minum air kosong banyak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya kak, seminggu sekali boleh lah. saya cakap ngan anak-anak, kalau tak nak potong kaki, minum seminggu sekali ajer....... sebab ada yang terlampau manis.......

      Padam
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Padam
  2. Balasan
    1. dappp tau.... nanti boleh cuba....

      Padam
  3. overdose..menarik namanya..mcm cafe hipster..packaging pun cun..

    BalasPadam