Selasa, 22 Mac 2016

Cukup Membimbangkan

Assalamualaikum,

N3 tanpa gambar kali ini. Khas buat my hero Tengku Ahmad Adli.

Walaupun hari ini adalah hari lahir mu Adli tapi mama tetap nak membebel kat kamu.....

Walaupun dah 16 tahun hari ini dan lesen motor yang kamu minta tidak dapat mama tunaikan sehinggalah kamu berkerja nanti dan mempunyai wang sendiri pandai-pandai lah nak mohon lesen motor CC kecik or besar...... sekarang ni sorry!!!!

Dah berkali-kali mama ingatkan, jangan bawa or bonceng motor orang keluar dari taman perumahan kita, tapi kamu tak dengar kata....... 2 kali dah kamu bonceng motor kawan keluar dari kawasan perumahan kita, bukan dekat kamu pergi, kamu pergi sampai ke Dataran Nilai without lesen si pemandu tu dan semalam sekali lagi kamu buat hal walaupun dah dimarahi hari tu. Semalam lepas sekolah dengan alasan untuk membeli barang-barang PVMA kamu bonceng motor kawan kamu sekali lagi ke Giant Nilai pula. Kamu tahu tak lepas mama call kamu, tak senang hati mama dibuatnya..... tak sabar-sabar rasanya nak balik kerumah nak slow talk dengan kamu lagi.......... mama risau Adli kalau terjadi apa-apa ke atas kamu.... Kamu tak nampak ke rakan sekolah kamu yang kemalangan tahun lepas depan sekolah! Kan dah terincot-incot jalannya. Fikirlah sayang mama........... mama marah ada sebabnya, bukan marah saja-saja tau, bukan mama benci tapi marah mama marah untuk menyedarkankan kamu.

3 ulasan:

  1. beringat sebelum kena..mmg bagus membebel mcm ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

      Padam
  2. apa lah Adli ni...nak makndak pula bebel kat kamu ke?
    Adli...ooo Adli...

    BalasPadam