Khamis, 14 September 2017

#Throwback: Family Gathering

Assalammualaikum,

Makan-makan before raya haji hari tu. Makan-makan kat Bagan Lalang.

Kesemua sampai awal, sebab my kakak nak bagi cucunya main layang-layang kat Pantai Bagan Lalang. Sementara menunggu waktu makan kami semua lepak kat tepi pantai. After Maghrib baru gerak ke HM Bagan............ My kakak dah booking so tak lah lama menunggu. Ramai orang malam tu.........
my kakak and adik
ini pun adik-adik ahkak
gambar dia orang berempat. ahkak belum sampai masa ni.......
ada sokoping gambar ahkak........
tokey malam tu......
bersiap untuk memandi kan si kenit tu.....
our table 
antara menu malam tu
udang goreng tepung, sayur (sayur apa tak ingat)
kerang rebus
pepahat
yang tak ada gambar, udang sambal, ikan steam, ikan 3 rasa, ikan bakar
meja kami



see.......
pinggan masing-masing, penuh dengan tulang temulang........

Alhamdullillah kenyang........ terima kasih daun keladi to my kakak.......... 
and selamat bercuti buat Siti Syuhada, anak my kakak yang menuntut di Jepun.......... makan-makan sempena anaknya balik bercuti ke Malaysia...........

Next bila si bungsu my kakak pulang bercuti dari Australia pula............

3 ulasan:

  1. bestnya, dah lama tak makan ikan bakar dekat bagan lalang :D

    BalasPadam
  2. seafoood..bestnya, family gathering..

    BalasPadam