Isnin, 9 Ogos 2010

Nilai UC Graduation Ceremony 2010

Hari Sabtu yang lepas, 07.08.10 aku kena kerja. Selalunya aku bekerja hanya 5 hari seminggu, tapi Sabtu, 07.08.10 kena datang kerja, compulsory lagi tu. Sabtu lepas adalah Graduation Ceremony 2010 Nilai Uni. College.


Aku terpaksa tinggalkan Najwa yang tengah demam tu ngan abangnya, Adli kat rumah. Mr. hubby pun kena kerja Sabtu lepas, so tinggallah dia orang berdua aja. Adli lah yang kena monitor suhu Najwa. Aku just call, beri instruction dari office. Thanks Adli kerana jaga adik yang tengah demam tu.


Aku kena ada kat office seawal 6.30 pagi. hari biasa pun tak pernah sampai office seawal ni. Nasib baiklah ni setahun sekali aja. Berkorbanlah sikit ya ....... hehehe. Aku kena jaga kat registration counter untuk graduan mendaftar, tu sebab kena datang awal. Sebaik habis aja majlis konvo ni, aku pun terus balik ke rumah, tak tunggu jamuan pun.. risaukan Najwa yang tengah demam tu....



gambar ni di ambil dari tingkat satu NUC President Hall






Parents yang hadir pada hari konvo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan