Jumaat, 25 Mei 2012

Akademi Bola Sepak di Bandar Baru Salak Tinggi

Akhirnya di area Sepang ni telah dibuka pusat atau akademi bola sepak bagi melatih anak-anak yang berminat dengan permainan bola sepak....... so apalagi...... jom jointtttt........ anak bujang aku dah sibuk suruh aku hantar dia joint akademi ni....... masalahnya pada hari registration tu, 27. 5.2012 aku berada di luar kawasan..... cehcehceh...... luar dari Nilai ya!!!!
Bukan free ya!!!! Monthly nya RM50 tau!!! Lebih sikit dari Akademi yang kat Seremban tu....... tapi oleh kerana distancenya dekat, oklahhhh..... kalau ke Seremban kang dengan minyak and tolnya lagiiiiii........ masa aku pun terbuang ajer (duduk termenung menunggu dia habis latihan)..... kalau kat Bandar Baru Salak Tinggi ni, aku boleh balik kerumah dan kemas-kemas rumah lagi..........
Latihannya pada setiap hari Ahad dari pukul 8 pagi hingga ke pukul 10 pagi bertempat di Stadium Bandar Baru Salak Tinggi.........
So sesiapa yang ada anak (perempuan pun boleh joint) bolehlah ke Stadium Bandar Baru Salak Tinggi pada hari Ahad 27.05.2012.......... pada hari pendaftaran tu, kena bayar juga RM50 for registration and RM100 for attirenya..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan