Selasa, 8 Mei 2012

Birthday gift untuk aku.....

Dapat birthday gift dari anak-anak..... walaupun kecil dan murah, mama tetap hargainya...... mama amat-amat menghargai pemberian anak-anak mama ini..... walaupun mama dah pesan, jangan belikan apa-apa untuk mama....... duit belanja sekolah tu untuk beli makanan bukannya untuk beli hadiah untuk mama....
 
 music box dari Adli........
 bunga tu pemberian Najwa..... yang berlampu tu pemberian dari Adli......

Anak-anak siap suruh aku bawa ke office, letak kat meja kerja mama kata dia orang......
TERIMA KASIH SAYANG DI ATAS PEMBERIAN INI.......
Selain pemberian dari anak-anak, aku dapat juga gift dari second boss..... Terima kasihlah atas pemberian ini dan terima kasih jua kerana mengingati tarikh lahir aku........ aku dapat kasut dari my second boss......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan