Selasa, 10 September 2013

Sabtu yang penuh dengan undangan

Assalamualaikum,

Sabtu baru-baru ni memang aku gantung periuk.... dapur aku hanya berasap untuk masak breakfast ajer.......  simple breakfast.........

Hari Sabtu tu ajer aku ada 3 jemputan kenduri kahwin, 2 dibelah siang dan satu malam...... selain tu ada juga jemputan ke majlis hari raya anjuran Surau Al Ikhlas, Cempaka 2 (taman akulah)...... Jamuan hari raya tu disebelah malam ...... cerita mengenai jamuan hari raya ni kat next n3lah ya!!!!!!

2 jemputan kenduri kahwin tu, satu di Kota Seriemas dan satu lagi kat rumah MB di Rantau...... Yang di Rantau ni kami tak pergi walaupun MIL aku duk sibuk suruh pergi.......  kami pergi yang dekat ajer..... lagipun en. suami kan AJK Surau, jadi dia kena tolong-tolonglah kat Surau tu.......
 makan berhidang ya!! dah lama tak makan berhidang kat rumah orang kahwin...... lauk-lauknya sedapppppp........ caterernya dari Rasah Jaya........
 en. suami ngan my gegirl.........
 jumpa x lecturer yang pernah mengajar kat our faculty........ now dah jadi housewife.........


Kami ke Kota Seriemas ni sebab aku kenal dengan kakak pengantin...... kakak pengantin ni pernah jadi lecturer kat our kampus dan kakak pengantin ni adalah owner tuisyen center kat Kuarters KLIA yang mana Adli pernah tuisyen kat situ........

4 ulasan:

  1. Banyaknya undangan makan..rezeki-rezeki..

    BalasPadam
  2. eh eh kita pergi rumah kenuri yg sama la kat kota seriemas tu. style dulu2 mkn berhidang

    BalasPadam
  3. ya ker? kenapa tak jumpa ya!!! warigh ker??

    BalasPadam