Rabu, 30 Oktober 2013

Pertandingan Memancing - Sirkit 3

Assalamualaikum,

Kali ni post n3 mengenai anak bujang aku........ Cerita dah basi baru ada kelapangan nak postkan n3 ni...... ini kali kedua menyertai pertandingan memancing kat Putrajaya........ Sirkit 1 dia tak joint, dia hanya joint sirkit 2 dan 3 dan sekarang ni merengek-rengek nak joint sirkit 4 iaitu sirkit terakhir untuk tahun 2013. Sirkit 4 ni kalau tak silap aku dalam bulan November yang akan datang ni........ di dalam sirkit 2 dan 3 seekor ikan pun tak dapat dan sekarang nak joint sirkit 4 pula...... masa dia minta kebenaran untuk pergi pertandingan memancing sirkit 3 hari tu aku dah cakap dengan dia, "kalau abang tak menang, next sirkit tak payah joint lah..." and now pula aku cakap dengan dia "kalau abang dapat naik kelas yang bagus, mama akan sponsor yuran pendaftran untuk sirkit 4" and terus berkobar-kobar mentelaah pelajaran untuk peperiksaan akhir tahunnya.......
ni masa pertandingan memancing siri 3..... dia pergi follow bapak kawannya........ siap bermalam kat sana......... lepas tu duk sms aku, "abang rindu mama lah" tak sampai sehari pergi dah rindukan mamanya!!!!
 kalau tak silap aku yang siri 3 ni dia orang buat kat presint 8.......
 orang duk pasang 2 or 3 joran, my hero hanya sebatang ajer....... mana nak menang!!!!!!!
nilah kawan yang dia follow tu....... bapa budak ni pun kaki pancing juga dan masuk juga pertandingan ni........

Abang, mama berdoa jika abang joint sirkit 4 ni harap-harap abang menang lah pula kali ni......... amin.......

4 ulasan:

  1. kalau dah minat, mesti nak pegi juga kan..semoga sirkit 4 ni dapat ikan & menang...ikan2 tu boleh bawa balik ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin...... ikan-ikan tu tak boleh bawa balik... lepas timbang kena lepas kan balik ke dalam tasik tu.....

      Padam
    2. kalau x menang, x dpt hadiah ler..penat lah mcm tu, ikan pun x dpt...ada saguhati kot?

      Padam