Jumaat, 25 Julai 2014

Duit Raya

Assalamualaikum,

Kat dalam kad raya yang aku dapat semalam tu terselit lah packet angpow, ada tiga packet kat dalam kad raya tu........
Walaupun aku bukan staffnya lagi tapi dia masih tetap ingatkan aku dan anak-anak........
10 tahun jadi personal assisstantnya, banyak kenangan, yang manis maupun yang pahit........
yang hijau tu untuk anak-anak
yang coklat tu untuk aku........
yang ini pula dari orang ketiga faculty untuk anak-anak............
Alhamdullillah rezeki anak-anak............

11 ulasan:

  1. Alhamdulillah.. rezeki zana dan anak2 tu :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidil fitri. Maaf zahir dan batin andai ada terkasar bahasa sepanjang persahabatan kita di alam maya ini......

      Padam
  2. Alhamdulillah... rezeki Allah tanpa disangka2 kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rezeki anak-anak Syani.....
      Selamat hari raya aidil fitri........ ampun dan maaf andai terkasar bahasa....

      Padam
  3. p/s
    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. AMPUN DAN MAAF ANDAI ADA TERKASAR BAHASA SEPANJANG PERKENALAN DAN PERSAHABATAN KITA MESKIPUN DI ALAM MAYA SAHAJA...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat hari raya aidilfitri dari saya.......
      ampun dan maaf dipohon andai ada terkasar bahasa......

      Padam
  4. Rezeki hari raya..

    Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin juga buat Nohas.

      Padam
  5. Salam... Selamat Hari raya dan salam perkenalan dari saya :)

    Anak-anak saya pun, sebelum raya lagi dah dapat banyak duit raya... Raya ni, memang yang seronoknya budak-budak kan... Mak-maknye seronok jumpa kawan-kawan & sedara-mara... Hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam, dan salam perkenalan juga.

      Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan batin....

      mmmmm budak-budak yang seronok bila time raya, tak ingat mak pak, dah nak tidur baru cari mak pak.....

      Wafee Raya kat mana?

      Padam