Jumaat, 3 Oktober 2014

Dinner @ Malayan Stable

Assalamualaikum,

Sedap or tak sedap itu terpulang pada tekak masing-masing. Lain orang lain citarasanya....... Jangan pula ada yang marah bila aku kata makan kat Malayan Stable ni "kurang", ini tekak aku okkkkkkk. Tekak kau orang tak tau lah ahkak.......
Aku banyak terjumpa sama ada di blog or orang persendirian (rakan-rakan sekerja lah) ada yang menyatakan Western Food kat Malayan Stable Nilai ni sedap bangat so tu yang buat aku nak mencuba masakan kat situ dan hasilnya hampeh....... sedap lagi makan western food kat Aunty Aini walaupun harganya mahal.......... harga makanan kat Malayan Stable ni standard lah for Western, lebih kurang harga kat Aunty Aini juga tapi tak berbaloi dengan kesedapannya.......
kedainya terletak kat belakang Bank Rakyat Nilai, sederet dengan Hailam Kopitiam kalau tak silap aku.
deco kat dalam kedai......
menurut one of the lecturer kat tempat aku, dia kata owner restaurant ni seorang artis dan aku lupa lah pula siapa si artis tu walaupun dia dah mention nama artis tu....... sorry akak dah tua, lupa semuanya.....
order ni dulu takut makanan yang diorder tu lambat sampai.......
haaaa servis kat sini cepat tau!!!!!
air untuk Najwa
oren kalau tak silap aku
air untuk si Abang
Ice Lemon Tea
air untuk aku
langgar pantang.....
leka dengan smart phone ajer.....
gerammmmmmm
ini Najwa punya, chicken grill
ini si Abang punya, chicken chop
 tapi aku rasa lagi sedap Restaurant Adam kat Desa Jati Nilai tu punya, portionnya pun banyak, harga sama ajer........
yang ini en. suami punya.......

1 ulasan:

  1. laa.
    kak, duk nilai ke?
    restoran adam tu memang port kitorang student2. =D
    restoran mertua fynn jamal.

    BalasPadam