Rabu, 21 Oktober 2015

Cerita Cuti Raya Aidil Adha kami 1

Assalamualaikum,

Punyalah lama bertangguh nak mengupdate n3 raya haji ni. Sibuk memanjang ajer, tak ada kesempatan......
Raya haji on thursday kan so jumaat tu aku apply cuti...... sajer gatal cuti padahal cuti tahunan tak banyak pun tinggalnya lagi...... cuti ni semata-mata makan tidur ajer, tak ada kemana-mana pun.........

Since sepupu sepapat anak-anak aku semua duk bermalam kat rumah Mak Ngahnya so anak-anak aku apa lagilah merengek nak bermalam juga kat rumah Mak Ngahnya, maka berkampunglah kami kat rumah adik aku...... 

Selepas sarapan dan dalam pukul 11 aku dan adik aku serta anak-anak perempuan keluar pergi mendobi kat S2 yang lelakinya of course lah kena pergi sembahyang Jumaat.
Pergi dobi segera........ siap melipat sekali kat situ.....
meja disediakan untuk sesiapa yang hendak melipat baju
pagi tu semua mesin occupied
ramai juga orang Seremban 2 dan sekitarnya menggunakan dobi segera ni ya.
ada yang datang dengan berbakul-bakul baju yang hendak dibasuh.......
tadi aku ada mention kesemua anak lelaki pergi sembahyang Jumaat kan??
taaaappppppppiiiiiiii ni ada sorang tak pergi sembahyang Jumaat...
siapakah dia????????

3 ulasan:

  1. bestnya, senang lipat kain berdiri cam ni..hihi..tapi kalau ada mesin lipat kain terus lagi best..hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haah tulah kan kalau ada yang terus melipat kan senang......... kalau ada memang kena beli satu tu so tak lah bertimbun kat atas katil baju yang belum lipat....... hehehe...

      Padam