Isnin, 15 Februari 2016

Majlis Pernikahan Kakak aka Syaheera

Assalamualaikum,

Sambung balik n3 walimatulurus kat rumah my sis........

Ahad, 31 Januari 2016 pula adalah majlis pernikahan anak perempuannya dan majlis persandingan kedua-dua pasangan. Majlis pernikahan bermula pada pukul 9 pagi dan dah plan nak sampai kat rumah my sis dalam pukul 8 pagi tapi tak adonya...... rombongan lelaki dah sampai baru kami terhegeh-hegeh sampai.... adik aku yang Kajang tu pun sampai lewat....... nasib baik ada geng yang datang lambat........heheheeeee adik aku yang ada duk kat  Nilai tu lagi lah lambat.......... tapi sempatlah tengok majlis akad nikah.......
sedang dinikahkan oleh abang ipar aku.......
selesai sudah..........
pergi solat dulu..............
serah mas kahwin
upacara batal air sembahyang........
kakak dah bergelar isteri kepada Syafiq
sarung cincin
seutas gelang dari Syafiq
pengantin bergambar bersama kedua dua bonda.....
belah kanan bonda Syafiq
ini giliran abang, adik, sepupu-sepupu dan Pak-Pak Saudara pengantin perempuan bergambar
bergambar dulu sebelum buat kerja
ini pula bonda pengantin perempuan dan mak-mak saudara pengantin perempuan...
sekeping lagi...........

1 ulasan:

  1. Alhamdulillah, selamat sudah..pelamin yg indah..

    BalasPadam