Selasa, 15 Mac 2016

Kenduri @ Rantau

Assalamualaikum,

Pergi kenduri ni Sabtu lepas, schoolmate en. suami kahwin kan anaknya....... Majlis kat Dewan Rantau, sebelum tu belah pagi majlis nikahnya kat Masjid Baru Rantau........
pelaminnya.......
kalau dah kenduri kat Rantau, dah tentu-tentunya Tok Mat akan ada.........
duduk semeja ngan orang-orang kampung......
Tok Mat minum cendol ajer
banyak kenduri nak poie katanya.........
mula-mula kita minum cendol songkok tinggi dulu
sedapppp cendol ni.......
kalau mana-mana kenduri kahwin kat area Seremban or Rantau cendol songkok tinggi ni mesti ada.......
kenduri kat Nilai tak jumpa lagi cendol songkok tinggi ni..........
pengantin lelaki adalah seorang tentera
so perarakannya pun cara tenteralah
pengantin lalu bawah pedang
group SM Rantau

2 ulasan:

  1. cendol songkok tinggi..sedap nampaknya..

    BalasPadam
  2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.

    BalasPadam