Jumaat, 29 Julai 2011

Makan-Makan @ d' tanduk

Asalnya nak gi makan malam kat Mama De Cafe, Bandar Baru Salak Tinggi, tapi tutup pula kedai malam tu...... So Mr. Hubby ajak gi d' tanduk di tepi highway ke KLIA berhadapan dengan kilang Wembley Rubber Product...... tak pernah try lagi makan kat tempat ni....... According to Mr. Hubby, kawan-kawan dia suka makan kat tempat ni...... kawan-kawannya cakap sedap..... Tapi bagi aku, kurangggggg, mungkin bukan cita rasa aku......... Chicken Chopnya tak sedappppp, anak dara aku siap tukar makanan dengan aku...... terpaksalah aku makan Chicken Chop....... Aku order sotong sambal, dia pi hantar sup belut....... manalah kita orang pernah makan belut......... kalau ter makan tu tak tau lah......... ni dah terang-terang disebutnya sup belut, mana boleh masuk tekak akuuuuuu........

saja ambil view yang menghadap ke highway...... sambil makan tengok kereta- kereta yang dipandu laju............ tempatnya cantik......




chicken chop.....chicken chop abang, licinnnnnnn........ adik punya tukar ngan mamanya.......
ni makanan untuk aku ngan Mr. Hubby........ tapi kena exchange ngan Putriku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan