Khamis, 4 Oktober 2012

Nak tau apa yang aku dapat masa Tea Party tempohari????

Tapi sebelum tu aku nak bercerita dululah........ sebelum tea party tu bermula one of the organizer datang kat aku dan suruh aku hadir pada jamuan ni....... aku pelik jugaklah.... kenapa dia orang beria-ia suruh aku hadir......selama ni apa-apa aktiviti kat school ni memang aku akan hadir...... diwajibkan hadir..... dan untuk tea party ni dia orang (organizer) duk refer kat aku jugak  berapa budget yang boleh digunakan oleh school dan aku jugalah yang mengorder makanan tu..... tak kan aku tak jointkan???? and then dah dekat masa tea party tu boss aku pulak suruh aku pergi segera...... aku tak fikir apa-apa pun, terus ajer pergi ke jamuan tu......... After my boss dah habis bagi medal and certificate kat para olahragawati dan olahragawan, tiba-tiba emcee panggil nama aku...... terkejut beruk aku..... dahlah aku duduk kat belakang sekali dan tengah bersembang dengan one of the lecturer...... Ada appreciation token untuk aku dari my boss announce by the emcee......... Nak tau apa yang aku dapat???? sila scroll ke bawah ya!!!! Tapi sayang gambar aku tengah bersalam dengan boss semasa mengambil token tu kat kamera one of the lecturer..... dia tak upload lagi......... sila scroll ke bawah ya!!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
 ni lah yang aku dapat dari my boss......... nak tau apa isinya????? silalah scroll lagi ya!!!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Jeng, Jeng, Jeng
"
"
"
"
"
"
agak-agak apa ya???? tak semestinya dari brand Bonia kan???? Mungkin dia guna cover Bonia Ker??? Nak tau???? Scroll lagi ya!!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
 Aku dapat handbag dari my boss......... thanks to my boss........  Terima kasih daun keladi, lain kali boleh bagi lagi......... ohhhhhhhh cukup-cukuplah Pn. Zana hoiiiii........ nanti ada yang jealous........ aku tak minta ya!!!! Boss yang nak bagi........ orang dah bagi kita ambil lah kan????? Ada satu lecturer MPW tu cakap kat aku, sudah-sudahlah kak, asyik kau ajer yang dapat hadiah dari boss..... mentang-mentanglah kau anak mas boss katanya...... hehehe....... Dr. Azean...... jangan jealous ya!!!!!.......
Gambar kat atas tu bahagian depan ya!!!!
ok ni gambar kat bahagian belakang pulak.........

Bila aku bawa balik pemberian dari boss aku ni, anak bujang aku siap cakap..... lepas ni mama jangan asyik nak merungut ajer cakap banyak kerja...... tengok boss mama dah kasi hadiah dah....... Sedap ajer anak bujang aku sound aku....... Dah banyak dah aku terima souvenir dari my boss ni......... macam-macam........

1 ulasan: