Isnin, 17 Jun 2013

Dah naik harga dah......

Assalamualaikum,

Benda ni ada jual kat dalam kampus. Selalu harganya RM1.50, bagi aku mahallah. Sebab kat Tesco baru RM1.00. Sebelum cuti semester tempohari sehinggalah bukak semester ni benda ni tak ada, Habis stok kata tokeynya..... Rupa-rupanya nak naikkan harga. Jumaat lepas aku ke grocery shop kat dalam kampus nilah dan tengok benda ni dah ada. Aku pun orderlah, and bila nak bayar tokey dia cakap RM2.00. Kau orang taulah akukan, sebelum bayar aku mesti membebel dulu.... Aku tanya kenapa mahal sangat??? Dia cakap jual RM1.50 tak ada untunglah Puan...... boleh camtu pulak!!!! Kau ingat kau jual RM2.00 kau boleh untung banyak???? Sure students tak akan belinya, apatah lagi aku..... ini yang terakhirlah aku beli kat dalam kampus ni........

 inilah benda yang aku selalu beli jika aku malas nak makan nasi.......
kecik ajer bekasnya.... Kalau besar bekasnya tu tak adalah aku membebel.........

3 ulasan:

  1. Tak pernah try yang ni, selalu beli yg kena masak nya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti bagi resipinya boleh tak???

      Padam
    2. tak pernah try mashed potatoes brand maggi ni, selalu makan maggi mee saja..

      Padam