Khamis, 13 Jun 2013

Jalan-jalan kat Waterfront

Assalamualaikum,

Penghujung cuti sekolah hari tu hanya sempat bawa anak-anak jalan-jalan kat sini ajer. Kali ni tak dapat nak cuti jauh-jauh coz en. suami tak dapat cuti. Nak tau kat mana? Google lah kat dalam internet ya!!! hahaha sajer ajer nak suruh kau orang google...... Tak jauh pun dari Nilai dan kampung ku terletak di dalam daerah ni........ Cuba teka ya!!! Love u all........
 Cantik dah tempat ni.... memang dah membangun tempat ni......
 
jalan-jalan kat tepi pantai

Nak tau kami kemana???? Kami hanya ke PD ajer.........

2 ulasan:

  1. ha ahh.. cantik tempat ni..ada lalu jugak masa pi pd cuti sek baru ni.. :)

    BalasPadam