Khamis, 2 Januari 2014

Bermula semula rutinku sebagai supir

Assalamualaikum,

Setelah sebulan setengah  bercuti sebagai supir dan mulai hari ini tugas ku sebagai supir pun kembali...... 6.45 pagi dah keluar menghantar anak dara ku dan tengahari pula pergi menjemputnya....... dan maka waktu lunch aku pun akan mengikut waktu anak dara aku balik dari sekolah........ maka makan tengahari aku pun kembali tak menentu lah, kadang sempat lunch dan ada masa tak sempat........

My hero tak ada masalah..... dia pergi sekolah naik basikal dengan kawan-kawannya..... tapi kalau dia pun kena berhantar, memang kelam kabutlah aku....... sebab dia sekolah petang........ jadi waktunya tak sama dengan adiknya.........

8 ulasan:

  1. Ok tu Zana, orang kata bersusah2 dulu... lagipun hati kita pun senang walau pun penat... lebih-lebih lagi gegirl tu... banyak bahayanya biarkan dia berjalan sendirian ke sekolah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu kak, sekarang ni banyak bahayanya....... semuga senang di hari tua saya nanti........

      Padam
  2. mesti rushing masa lunch tu...kenapa tak ambik bas sekolah masa balik..lagi mudah kot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia tak nak naik bas sekolah..... dia suka mamanya jemput... tak apalah Nohas, berkorban apa saja......

      Padam
    2. ya, betul..hati senang, anak selamat sampai rumah..

      Padam
  3. apa boley buat, supir tak bergaji...

    BalasPadam