Isnin, 13 Januari 2014

Sate R & K @ Enstek

Assalamualaikum,

Seminggu aku cuti berblog, mengupdate bloglah..... sebab terlalu sibuk minggu lepas dengan registration day..... balik ke office pagi ni sibuk pula dengan time table - settlekan clashing time table dan add and drop subject budak-budak ni pula....... pening kepala akakkkkkk...... and now at 5 pm baru boleh mengepos n3 tiga minggu lepas.........

Ni cerita 3 minggu lepas ok...... aku ke Sate R & K yang kat Enstek tu...... tu pun pergi sebab hero aku duk teringin nak makan sate..... mula-mula nak ke Kajang, ke Sate Samuri tapi disebabkan kemalasan yang melanda so we all cubalah sate r & k ni and kebetulan nak ke Zemart untuk beli barangan basah..........
ni lah rupa kedainya yang kat Enstek tu......  Sate R & K ni ada 2 cawangan kat Seremban tau..... 
kat area kedai ni ada Secret Recipe also...... nama jalan or lorongnya aku tak tau....... kedai ni tepi jalan nak ke LBJ or ke kawasan Industrial Enstek tu......... senang ajer nak cari, kalau u all duduk kat area Nilai lah....... kalau orang luar tak dapat den nak tolong der...........
Bagi aku, servis yang kat sini cukuplah lembap...... satu jam duk menunggu makanan sampai walaupun pada masa tu hanya ada 3 pelanggan ajer......... dah tu makanan yang dihantar sejuk pula tu...... ingatkan menunggu 1 jam, sate yang dihantar panas, tapi hampa..........
cukup-cukup frust aku gi makan kat sini........ 
dah habis makan baru teringat kat Nilai ada Sate Willy............ arggggggghhhhhhh frust betul........ First and lastlah gi sini..........

4 ulasan:

  1. mcmana boleh jual sate sejuk...tak best la, memang kena boikot lah nampaknya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang frust Nohas..... masa makan tu teringat-ingat sate kajang yang famous tu........

      Padam
  2. aku yg dkt ni pun lum try lagi makan situ heh heh
    tapi kalu servis hampeh kira kensel la...

    btw lot kedai kat situ dipanggil 'mercato enstek'

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ohhhh 'Mercanto enstek' nama tempat tu ya...... saya tau zemart ajer.......

      En. Bangsawan, cubalah sate willy kat dengan dataran nilai tu..... dengar sedapppp....

      Padam