Jumaat, 24 Januari 2014

My Hero

Assalamualaikum,

Hari ni tak ada gambar ya...... hanya tulisan ajer...... cerita mengenai my hero......

My Hero tengah demam sekarang ni....... balik sekolah petang semalam mengadu pening kepala dan kesejukkan...... aku letak tangan kat dahi, panas sangat...... suruh juga dia mandi, maghrib dan selepas makan aku bagi dia makan ubat demam..... nasib baik stok ubat demam masih ada lagi.......

Risau aku...... sekarang ni Nilai tempat teratas kes denggi di Negeri Sembilan........

Aku suruh dia minum air suam banyak-banyak....... pagi ni sebelum aku gi kerja aku rasa tubuhnya.... ok nampaknya....... harap-harap demamnya dah kebahlah........ harap-harap dia demam biasa ajer..........

Ya Allah, Ya Rahman jauhkanlah anak-anak aku dan ahli keluarga ku dari demam denggi....... amin........

6 ulasan:

  1. Oh... memang takutlah kalau kena Denggi.
    Harap-harap cepat sembuhlah Adli ye..

    BalasPadam
  2. Moga cepat baik demam tu dan cuma demam2 biasa saja bukan demam denggi... Jangan risau Zana...

    BalasPadam
  3. semoga semuanya OK, demam denggi ni bahaya..pernah kena sekali..

    BalasPadam