Isnin, 23 Jun 2014

Serunding Daging

Assalamualaikum,

Serunding Daging untuk di makan di bulan puasa........
mmmmmmmmm belum pun sampai 1 Ramadhan dan nak habis dah........
aku tak jual serunding ni......
ini aku kirim kat one of the lecturer kat faculty aku ni, dia orang Kuala Krai, setiap 2 minggu akan balik ke sana, wife dia masih mengajar kat sana, tak mau pindah ke N9........
kita orang pakat ramai-ramai kirim kat dia........
dulu 1/2 kg RM25, sekarang ni dah naik ke RM26, tapi kira ok lah pricenya........
nampaknya kena kirim lagi kat dia bila dia balik Kuala Krai nanti.......
anak-anak suka makan dengan roti..........

7 ulasan:

  1. Sedap tu Zana... saya kalau beli ni... anak-anak suka ratah-ratah buat macam snek je... terutama si abang... RM26 ringgit kira murah tu Zana... kal KL 1/2 kg mana dapat rega tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Samalah dengan anak-anak saya kak......
      haaa ni Abang nak balik ni boleh lah beli untuk dia kak........
      Bila Abang sampai kak?

      Padam
    2. Selasa depan zana... saya dah kirim ngan kawan yang balik Kelantan gak...

      Padam
    3. mesti tak sabar menunggu kan??? semuga akak bergembira

      Padam
  2. serunding daging sesuai utk sahur, sbb biasanya tak selera kan...;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya, memang sesuai untuk sahur....

      Padam
  3. naik seringgit, OK lagi..makan dgn nasi panas, sedap ni..

    BalasPadam