Isnin, 16 April 2012

Breakfast @ Intekma Resort

masih n3 kat Shah Alam lagi...... bak kata Yuna, setiap gambar ada lagunya...... maka aku pula setiap gambar ada ceritanya.......hehehehe...........

Pagi Ahad tu kami hanya breakfast kat Intekma sajer...... Intekma provide breakfast for 2 persons only. For my kids, have to paylah........ budak-budak dia orang charge RM12.50 per person........ maka anak-anak aku bersarapan sakan sangat hari Ahad tu........ puas hati aku, sebab anak bujang aku joint sama........ kalau tidak......... tak lalu omak kau nak makan der............. hehehe........

ni aku punya....... hubby and anak bujang aku ambil sama dengan aku jugak...... cuma gegirl aku makan bubur nasi dulu.......
telur dadar ni kepunyaan putriku....... kalau ke Intekma ni, memang dia nanti-nantikan telur dadar special ni........

ni aku punya juga.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan