Rabu, 25 April 2012

Nasi Briyani Gam Ayam Merah, Lunch aku hari ni.....

Macamana nak diet niiiii...... makan ajer kerjanya........
Oh ya!! tadi aku ke klinik kesihatan Salak Tinggi, pergi ambil ubat ajer...... after that, aku pergi lunch kat NAN Briyani Gam Johor....... try kat sini coz mr.hubby cakap sedapppppp....... mr.hubby pernah pergi makan kat sini with his officematenya........ NAN Briyani Gam Johor ni sederet dengan Klinik Kesihatan Salak ya!!!!! Bagi tekak aku biasa-biasa ajer....... aku rasa sedap lagi Nasi Briyani Masjid Lama Nilai.......... dah lama aku tak kesana dan dengarnya sekarang Nasi Briyani Masjid Lama Nilai ni tak beroperasi lagi kat situ..... dia dah pindah ke Desa Jasmin.......
sesampai ajer di office, tengok kat atas meja aku ada BIG APPLE....... makan lagiiiiiii....... terima kasih kepada yang memberi ya!!!!!!

2 ulasan:

  1. hi zana...bagus la ada restoren beriani gam kat Salak....
    nasi beriani gam memang femes kat johor terutama di area batu pahat dan muar. Saya baru jer upload pics masa makan beriani gam kat Tangkak...bagi saya yg paling best tapi kurang dikenali.

    Senang2 tu singgah la yer blog saya

    BalasPadam
  2. Salam... nasi briyani masjid lama nilai sekarang ada di mana?

    BalasPadam