Rabu, 18 April 2012

Drama...Drama.....Drama......

Mano Maniam @ Nilai University College.......

Dia datang last Thursday and dia adalah salah seorang tenaga pengajar (part time) di NUC untuk subject Theatre...... subject theatre ni baru di offered di NUC dan ianya adalah elective subject..........

Secara ikhlasnya aku memang tak mengenali Mano Maniam ni....... according to the lecturer in our school, dia ni selalu keluar kat TV9 dalam rancangan Kopi O or Kopitiam (tak sure tajuknya) dan aku pula kalau kat rumah mana nak dapat tengok TV9 or TV3 mahupun TV1 sebab TV kat rumah aku telah di conquer oleh anak-anak aku dengan cerita-cerita yang dia orang minati ajer (astro 611 and disney channel)..... kalau belah malam pula mr. hubby dengan sport channelnya......

Theatre ni under our school ya!!!! so bila dah under our school, maka aku pun terlibat samalah (dah boss aku kepalanya)....... ingatkan masa dia datang tu aku tak nak joint sekali...... sebab dia hanya beri briefing pada student ajer....... what for aku adakan???? Tiba-tiba masa boss aku nak turun ke kelas tu dia siap ajak aku sekali, "Jom Zana joint us in theatre class"..... aku???? bila boss dah ajak, nak tak nak terpaksalah pergi juga...... nasib baik ada juga ENG 115 lecturer from our school yang datang, so taklah aku boring sangat...... mencari 2 orang students untuk membuat persembahan.......

expression by the man......... muka orang yang terpaksa menghadirkan diri di dalam theatre class............
me with the lecturers....... mano maniam beri briefing kat depan, we all sempat lagi berposing kat belakang kelas.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan