Khamis, 6 Mac 2014

Jammed teruk pukul 2.20 petang tadi

Assalamualaikum,

Aku tersangkut dalam jammed tadi...... keluar office pukul 2.20 untuk gi ambil gegirl kat sekolah........ kalau lah aku nampak dari traffic light office dah jammed memang aku tak ikut jalan ni....... dah termasuk, nak tak nak kena lah hadap jammed ni....... ingatkan ada accident, rupanya hanya kereta yang rosak kat lane laju.......
dah lah panas berdenting....... lemas rasanya duduk kat dalam kereta.......
kesian my gegirl kena tunggu lama kat sekolah yang sepatutnya boleh sampai dalam masa 10 minit ajer.........
ni kat depan kereta aku.........
ni kat belakang, dari cermin sisi ajer aku snap....... panjang oooooiiiiiiiiii..........
masa balik dari sekolah, kat Petron Bandar Baru Nilai tu adalah pulak accident..... motor....... dengan apa aku tak perasan, yang aku nampak mamat tu dah terbaring kaku, tak gerak-gerak.......
masa pergi sakit kaki asyik main clash dan brek, masa balik mengigil kaki sebab tengok accident tu.........

4 ulasan:

  1. kena tukar krta auto mcm ni...penunggang motor risky sikit..sgt mudah accident..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Nohas....... nak tukar auto tak berbaloi pulak rasanya, sebab bukan selalu tersekat dalam jammed.....
      ya penunggang motor memang mudah accident.......

      Padam
  2. selalunya, area ni, from sepang ke arah nilai yang jam petang petang..sebab satu kereta,habis jam..huhuhu.kesian jugak kat si drebar kereta rosak tu.

    Tak sanggup betul tengok motorist eksiden.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya Wan kalau petang2 memang jammed area ni......
      memang tak sanggup nak tengok bila ada kemalangan......
      Wan duduk kat area belah2 sini ker???

      Padam