Khamis, 9 Ogos 2012

Iftar 16

Masih lagi berbuka puasa di kampung en. suami....... petang tu we all buat ayam percik..... sebelum tu di sebelah paginya aku ngan anak-anak ke Pekan Rantau. Ke tailor yang aku duk tempah baju for raya nya.... sedih sungguh bila dimaklumkan oleh nyonya tu yang baju kami tak dapat disiapkan sebelum raya coz kakak yang bekerja dengannya tu kemalangan, patah tangan dan nyonya tu pulak tengah sakit....... ada ker nyonya tu siap suruh aku beli baju yang dah siap ajer...... geram betul aku....... kesian Najwa, dia dah berangan nak pakai kebayanya tu pada first raya....... masa aku nak keluar dari kedainya, nyonya tu siap berpesan kat aku suruh inform adik-adik aku yang baju dia orang pun tak dapat disiapkan........ so to my sister, pergilah jalan tunku abdul rahman tu beli yang dah siap punya...........
terlupa pulak nak snap gambar ayam percik yang sudah siap dibakar.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan