Rabu, 29 Ogos 2012

Raya Keenam

Raya keenam kami kerumah kakak aku yang kat Mantin...... dia buat open house........ anak-anak dan en. suami dah pergi awal dari aku, aku after 5pm baru dapat gerak ke rumah my sister, aku dah start kerja..... raya ke lima dah mula bekerja ya.......
 antara menunya..... laksa, nasi lemak yang sambal tumisnya cukup sedap, ketupat palas, satay dan berbagai makanan lagi....... ada juga moroccon food ya!!!!  segan nak snap gambar makanan satu-satu, sebab tetamunya dah ramai masa aku sampai....
 seperti biasa en. suami dan biras-birasnya lah yang duk mengipas satay...... dari rumah di kampung hinggalah ke Mantin ni, dia oranglah yang duk mengipas...........
 anak-anak Mak Su, ada seorang yang tak datang, mungkin masih beraya kat rumah mertuanya........
 keluarga Pak Cik aku.......
 khusyuk menikmati hidangan (menantu Pak Cik aku)
Keluarga abang aku yang di Serting beserta menantu dan cucu-cucunya........ Yang baju merah tu kakak aku yang di Puchong..........
 Licin pinggan anak bujang aku...... sedap babah buat yer.......... handsome pulak nampaknya anak bujang aku tu...... hehehe..... siapa lagi yang nak pujikan abang, kalau bukan mama abang sendiri..........
lepas kekenyangan terus lepak kat dalam rumah........ Abang Long Hafiz with cucu pertama aku..... dah jadi nenek dah........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan