Khamis, 16 Ogos 2012

Iftar @ R & B Rice and Bistro, Cosmoplex, Salak Tinggi

Akhirnya dapat aku pergi berbuka kat R & B Rice and Bistro ni, yang mana harga buffetnya hanya RM10 sekepala....... boleh tahan jugak makanan kat sini.... tapi sebelum aku ke R & B Bistro ni, aku kena pergi ke satu tempat dulu, untuk picking up someone yang berada di perantauan yang pulang berhari raya di kampung halaman...... janji dia punya arrival 6.30 petang semalam, tunggu punya tunggu pukul 7.00 malam baru keluar dari balai ketibaan...... flight delay. after dia dah sumbat segala barangannya ke dalam bonet kereta aku, kita orang pun gerak ke R & B Bistro dan sampai kat kedai tu ngam-ngam waktu berbuka, tapi lauk dah banyak yang kuranglah........ full houselah R & B Bistro ni.......
 LCCT
 Makanan yang kita orang ambil ...... rojaknya sedaaaaap........
 ni lauk favourite aku patin tempoyak.... bila dah ada lauk ikan patin ni, lauk lain tak pandang dah......
yang bertudung hijau tulah yang aku pergi jemput kat airport....... masa aku snap gambar ni, dia siap sound, jangan upload gambar ni kat blog aku sebab dia tak mau orang tahu kepulangannya.......

1 ulasan:

  1. murah tu rm 10 /person .selatan tanah air rm 40/person plg murah..........pening ....pening....

    BalasPadam