Khamis, 26 Disember 2013

Persiapan Persekolahan 2014 Anak-Anak

Assalamualaikum,

Sempena cuti krismas semalam aku bertiga beranak ke Mydin Mall, Seremban 2..... en. suami tak ikut sebab kerja........  ke Mydin Mall untuk membeli persiapan ke sekolah anak-anak....... kami hanya memborong kat  Mydin Mall  ya bukannya Sogo...... tak kira mahal ker murah, janji boleh pakai...... beli mahal-mahal kang kena dua tiga bulan dah koyak rabakk..... terutamanya si Abang, sebab dia pergi dan balik sekolah dengan basikal........ bukan pakaiannya sahaja yang nak diganti nanti, basikalnya tiap-tiap bulan ada ajer yang nak direpair......... kadang kena torehlah tayarnya, tiubnya hilanglah dan macam-macam lagi...... ada sajer yang duk menjahanamkan basikal budak budak tu.......
hanya dapat borong pakaian adik ajer...... Abang punya dah tak ada size, size yang dia nak dah kehabisan stok....... arrggghhhhhh kena ke Nilai lama lah nampaknya..... ke kedai apek tua tu......
tiap-tiap tahun nak naik darjah, mesti kena beli beg...... 
sekarang ni cepat sangat beg dia orang jahanam...... 
tak kiralah beli yang mahal or murah sama ajer.........

Ini sajer yang baru dapat dibeli...... ada lagi yang masih belum dibeli....... kasut sekolah dia orang!!!!!

4 ulasan:

  1. zaman dulu beg sekolah jarang berganti sebab tahan lasak...sekarang quality dah kurang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya sekarang ni quality nya tak berapa sangat

      Padam
  2. beg sekolah ni...kalau tak koyak, talinya putus atau zipnya rosak...haish asyik kena beli baru

    BalasPadam