Jumaat, 27 Disember 2013

RASA, Mydin Mall

Assalamualaikum,

Dah habis memborong barangan sekolah dan cuci mata kat dalam Mydin, perut pun dah berbunyi.... ya lah dah pukul 12.30 tengah hari ...... time makan lah kan.... so we all pun terjahlah ke food court nya..... ke RASA......... anak-anak request nak makan western style, so ikutkan ajerlah..........
ini fish n chip.....
Abang punya.......
rasanya??? biasa ajerlah..........
ini lamb chop
Adik punya.......
Rasa???? tak tahu, sebab aku tak makan kambing.........

Aku punya????
tak snap pula gambar........ lupa........
Aku hanya makan selera kampung ajer.......

Banyak juga stall kat food court ni........ tapi dengar cerita dari kawan aku, dia kata nasi kandar kat Mydin Mall tu sedapppppp...... betul idak tak taulah aku, sebab tak mencuba lagi kan!!!!!!

Lepas makan terus balik ke Nilai, sebab my gegirl nak tengok konsert Justin Beiber kat TV........ aku follow lori yang merangkak cukuplah marah dia, slow sangat ibu bawa kereta katanya......... Biar lambat asal selamat Adik........

4 ulasan:

  1. fuyoo..kuah dia mengancam..black pepper...

    BalasPadam
  2. waah skrg mydin mall dah jadi port baru ya ...;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak adalah..... sekali sekala ajer.... minyak mahal..... masih Zemart lagi..... hehehe.......

      Padam