Isnin, 23 Disember 2013

Sepetang di Pasar Malam Cempaka

Assalamualaikum,

Di sebabkan teringin sangat nak makan soto dan bubur nasi kat pasar malam Cempaka kita orang tak peduli pun hujan renyai-renyai yang turun petang tu..... redah kan jua.........
sementara menunggu kuah sup siap kita orang duk makan kuey teow goreng dulu..... dalam hujan-hujan ni perut asyik lapar ajer.... beli sebungkus ajer........ tak sangka sedaplah pulak kuey teow goreng tu.......
bila pergi time hujan ni lengang ajer....... sonang nak berjalan.......
ni soto yang dipesan...... satu untuk hero dan lagi satu untuk my heroin.........
 yang ni bubur nasi aku......... 

dah konyang, jom balik.... 
balik untuk masak makan malam pula.........

6 ulasan:

  1. ni utk minum petang ke..ingatkan dah tak makan mlm dah...mesti sedap soto & bubur nasi ni..first customer..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nohas, masak malam tu untuk en. suami.... soto ngan bubur oklah ditekak saya......

      Padam
  2. Ini mesti sedap habis ni... sebab hujan pun sanggup di redah semata-mata nak makan semangkuk soto.

    BalasPadam
  3. selalu gak ke pasar mlm ni tp tapau aje...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kami suka makan kat situ, panas-panas......

      Padam