Selasa, 29 Januari 2013

My Puteri yang Hangin Selasa lepas

Assalammualaikum,

huhhhhhh tajuknya bukan main dahsyat sekali. My puteri hangin selasa lepas coz aku lambat kesekolahnya untuk collect bantuan persekolahan. So lepas ambil bantuan tu aku terus bawa dia makan nasi ayam kat Desa Cempaka, kasi kurang dia punya hangin sikit...... hehehehe....... actually aku memang dah masak untuk si Abang and aku selalu (tiap-tiap hari makan tengahari kat rumah sekarang ni, lepas ambil si puteri aku akan balik kerumah untuk dia tukar pakaian sekolahnya) tapi hari selasa tu oleh kerana aku kesuntukkan masa, so aku ngan puteri makan kat luar ajer. Nak cepat balik ke office dan aku angkut sekali puteri aku ke office....... First try kat gerai nasi ayam tu..... bolehlah di tekak aku.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan