Khamis, 3 Januari 2013

Now Open........

Assalammualaikum,

Dan Selamat Tahun Baru 2013 kepada semua.....

Ni nak khabar kat kawan-kawan di sekitar Nilai, Kompleks Sukan Airport dah bukak, tapi buat masa ni hanya ada gelanggang badminton and bowling ajer...... Aku bukan promote kompleks sukan ni ya..... saja ajer aku nak tempelkan kat blog aku..... kompleks sukan ni hanya sepelaung ajer dari kampus NU, dekat dengan office aku..... so semalam ramailah lecturer yang melepak kat situ....... kali ni kalau dia orang tak gi kelas boleh cari kat sini...... hehehe....... jangan marah ya lecturer NU yang membaca blog aku.......

So kawan-kawan area Nilai, Salak and KLIA jom ramai-rami serbu kompleks sukan ni..... Futsal belum lagi ya...... kalau tak silap aku Futsal akan dibuka pada bulan Februari.


2 ulasan:

  1. yahoo...dah ada bowling kat situ ye....dgn gigih remy nak pi main...... selepas nilai spring bowling dah tutup...remy dah kurang main bowling......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jom ke sana.. RM5.50 per game (Saturday - Sunday and Public holiday). Remy nanti sure busy jalan kat area situ...... terutama kat simpang Nilai Cancer Hospital ngan kompleks sukan tu...

      Padam