Isnin, 29 Julai 2013

Medal

Assalamualaikum,

Ni cerita dah lama, tapi my gegirl asyik tanya bila mama nak letak cerita adik dapat medal ni??? so maka untuk menunaikan hajatnya, maka mama upkanlah n3 pasal pingatnya ni...... itulah satu-satunya medal yang dia dapat kat sukan tahunan sekolahnya sebelum puasa hari tu...... jadilah adik, buat kenang-kenangan di hari tua nanti..... banyak dah koleksi medalnya...... sebelum ni kat sekolah lama pun ada dapat juga medal...... yang ni kat sekolah barunya, SKDC.......... tahniah adik........

4 ulasan:

  1. tahniah adik, adik menang acara apa ni :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih untie...... acara lari ajer......

      Padam
  2. ya, betul tu, medal ni kenangan di hari tua..bila balik kpg, tengok medal2 dlm almari, teringat zaman sekolah..zaman kurus dulu, masuk lumba lari, cross country lah..hehe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah hebat masa zaman sekolah dulu ya....

      Padam