Selasa, 13 Disember 2011

Durian

Dah dua kali aku beli durian bulan ni...... aku beli ni pun sebab anak dara aku teringin nak makan..... aku memang cuba control untuk tidak membeli dan memakan durian sebab aku ni ada penyakit...... sebab pernah sekali aku makan durian, lepas tu sesak nafas......... jeranlah jadinya...... aku ni memang hantu duriannnnn...... pantang nampak mesti nakkkk......... tapi kali ni alhamdullillah, cuma kepanasan dan pening aja........ aku tumpang makan sekali dengan anak dara ku....... anak dara aku makan dua ulas, aku makan sampai sebiji, mana ke taknya, kepanasan dan peninggggg............ terus terbaring aku....... mr. hubby aku cakap, makan lagiiii....... hehehe...... janganlah marah mr. hubby oiiii, dah durian tu memang favourite aku.........

aku tak snap gambar durian yang aku beli...... ni gambar durian kat kampung (kuala sawah)........ kali ni kat kampung satu pokok pun tak berbuah...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan