Khamis, 29 Disember 2011

HUKM dan terus ke Angsana Hilir.....

ke HUKM on sunday, to visit husband one of my office mate...... dia dah disahkan oleh doctor mengidap barah hati stage 4...... masa aku sampai HUKM called my friend ni dan dia informed yang husband dia dah discharge from HUKM, doctor kata tak ada harapan lagi......... hope my friend ni banyak-banyak bersabar dan tabahkan hati........ insyaallah monday nanti aku akan visit dia kat rumah...........

since dah sampai KL, so kita orang terus ajer ke Angsana Hilir, rumah my sis............... anak-anak aku nak berendam kat pool kat rumah Mak Ngahnya....... tapi sebelum ke rumah my sis, kita orang singgah kat Jalan Pudu dulu, nak cari barang...... and also singgah kat Kenanga Wholesale City yang baru buka tu........ Kenanga Wholesale City ni terletak kat Jalan San Peng............ komplek ni lebih kurang macam kat Tanah Abang, Indonesia....... setiap floor satu produk yang dijual......... contohnya kalau level 2 tu jual handbag, so seluruh floor tu handbaglahhhh..... rencam mata omak nengok handbag-handbag kat situ......... bagi aku pricenya mahal, tapi kalau kau beli banyak mungkin dapat harga borong kot........ jubah pun banyak...... kalau tak silap aku produk baju kurung, jubah, tudung kat level 4.......... pergilah ronda-rondakat sana ya!!!!! parking banyakkkkk........

bila dah jalan-jalan ni, so sampai kat rumah my sister dah pukul 6.30 petang, tak sempat anak-anak aku nak terjun pool......... kalau terjun pool pun hanya dapat swimming setengah jam ajer...... kesian dia orang........ lain kalilah yer sayang........

belah malam my sister ajak gi makan kat kopitiam kat area Pandan Indah.......... makan simple ajer malam tu......

snap gambar najwa with minumannya........ gambar minuman yang lain tak snap..... sebab kita orang order yang biasa-biasa ajer.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan