Jumaat, 30 Disember 2011

Najwa

oleh kerana aku keseorangan kat office (kat department akulah...) so aku angkut anak-anak aku sekali ke office buat peneman aku hari selasa lepas........... seram kau duduk sorang-sorang kat Level 3 ni........ level 1, 2 dan 4 ialah classroom........ dah tentu-tentunya kosong, sebab sekarang ni cuti semester......
anak-anak aku pun boring duduk kat office ni, sebab dia orang tak boleh nak pergi ke cafeteria or one stop shop...... semuanya tutup....
dalam pukul 10.30 pagi aku ke sekolah anak-anak untuk membeli buku........ Najwa tak bawak tudungnya, so dia main sauk ajer shawl aku....... oh ya!!! anak-anak aku bersekolah di sekolah rendah agama integrasi, so wajib bagi murid-murid perempuan pakai tudung........

Najwa tanya aku, ader rupa Najwa Latiff tak mama??? aku jawab, ada.... ada rupa Najwa Azam ajer........ geram ajer dia kat aku.......... kalau bergaya bukan main sakan dia lagi........


bukan main lagi anak dara ku ni..............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan