Rabu, 28 Disember 2011

SUPRA

dari Nilai 3 aku pergi pula ke Nilai Square...... tujuan sebenar ke sana kerana nak singgah di Masjid Putra untuk menunaikan solat zohor......... after solat menyinggahlah pula di Nilai Square ..... kami menyinggah di kedai kasut ajer sebab mr. hubby nak beli safety shoe......... sementara menunggu mr. hubby memilih kasutnya, anak bujang aku merayau-rayau dalam kedai kasut tu dan terjumpalah pula dia kasut SUPRA......... dia dah lama minta aku belikan SUPRA ni, tapi aku buat tak tau ajer............ sebab kebanyakkan SUPRA yang aku jumpa harganya semua RM100 ke atas...... tak mampu omak kau der.......... lagipun kasut kerja omak kau pun tak der yang berharga RM100 ke atas..... setelah dibelek-belek dan disarung ke kakinya dan harganya bolehlah untuk omaknya bayar........... maka SUPRA tu pun menjadi hak miliknya........... happy bangatlah dia sebab dah dapat SUPRA yang diidam-idamkannya tu......

Abang, kehendak abang dah dapat, so abang kenalah tunaikan pula kehendak ibu ya!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan